יזמות בנדל"ן – לא מה שחשבת

כל אדם ייפגש לפחות פעם אחת בחייו עם הרצון לעשות שינוי. אבל שינוי אמיתי, כזה שבא מבפנים ויש בו רצון גדול להשפיע, לעשות משהו שישאיר חותם משמעותי בעולם הזה. הרבה פעמים רצון זה קשור לתחום העיסוק והקריירה, אבל לא רק. אין זה פלא, מפני שהעבודה שלנו היא הדרך להרוויח כסף, שהרי בלעדיו אי אפשר להגשים חלומות.

פרויקט X היא חברה שעוסקת בהכשרה בתחום של יזמות בנדל"ן בארה"ב, בשיטה ייחודית. את זה בטח כבר שמעתם כמה פעמים כששוטטתם ברשת כדי לחפש את הדרך לעשות שינוי בקריירה, אבל רגע, עצרו! – פרויקט X הוא באמת משהו אחר.

פרויקט X מציעה ללקוחותיה קורס נדל"ן אחר, שהוא למעשה לא קורס נדלן, אלא תוכנית ליווי ייחודית וסדורה, הכוללת הדרכה צמודה של מנטורים מקצועיים וביצוע משותף של פרויקט אמיתי, כך שבסופו של תהליך תצאו לא רק עם עסקה רווחית, אלא עם חיבור לקהילה גדולה של שותפים לדרך, איתם אתם עתידים לבצע מלא עסקאות מוצלחות גם בהמשך.

יזמות בנדל"ן – כל אחד יכול

יזמות בנדל"ן, לפי התפיסה של פרויקט X, אינה מסתכמת רק במסגרת של קורס נדל"ן או קורס יזמות, אלא שואלת איך להיות יזם נדל"ן ורואה את האדם שעומד מאחורי היזם. למעשה, כל אחד יכול להיות יזם נדל"ן ולהצליח, בתהליך שמתחיל מברור החוזקות שיש בתוכו. מאחורי תפיסה זו עומדת ההבנה כי הנדל"ן לא עוסק רק בבתים, אלא בעיקר באנשים – ומכאן סוד ההצלחה של התוכנית כולה.

מעבר לכך שהם משתתפים בתוכנית הכשרה העוסקת בהשקעות נדל"ן, במהלכה הם לומדים על נדל"ן להשקעה ועל איך ליצור עסקאות נדל"ן מניבות, עוברים המשתתפים תהליך טרנספורמציה של התפתחות אישית. הצמיחה האישית, בשילוב עם הכלים המעשיים שנלמדים בתוכנית, מאפשרים להם לייצר הגשמה. ואיך עושים את זה? – התשובה לכך היא מאוד פשוטה: שיתופי פעולה.

אז איך להיות יזם נדל"ן? – המפתח הוא שיתופי פעולה

לצד לימוד של עקרונות היזמות ולמידת חוקי המסחר והנדל"ן, האומנות הייחודית שבה משקיע צוות הפרויקט את מירב המשאבים הוא גילוי החוזקות האישיים של כל אחד ויצירת רישות ושיתופי פעולה בין המשתתפים. למעשה, התשובה לשאלה איך להיות יזם נדל"ן היא תוצאה של גילוי מקצועי, אישי ובין-אישי גם יחד.

שיתופי הפעולה שמקדמת החברה, מתחילים קודם כל מיצירה של צוות עבודה מנצח. במהלך התוכנית, בה כל אחד מגלה את החוזקות הייחודיות שלו, נוצרים במכוון צוותי עבודה הפועלים יחד בשיתוף פעולה. כך, משתתף שמגיע ממקצועות הטיפול עם כישורים חזקים בניהול מערכות יחסים, יהיה אחראי על המכירות מול הלקוחות ויסגור עסקאות מהירות, בעוד שמשתתפת אחרת ששימשה כפרויקטורית בהייטק, תהיה מנהלת הצוות. לתהליך מעצים זה קוראים בפרויקט X: "שרשרת ערך נדל"ני".

זה לא רק תוכנית הכשרה העוסקת בנדל"ן – זו קהילה

משנת 2012, נבנית במסגרת פרויקט X קהילה של ממש. קהילה זו, שהחלה לפני עידן הקבוצות בפייסבוק, נפגשת גם באירועים פיזיים וגם בדיגיטל. במהלך המפגשים הללו מתבצעים לימוד והעשרה משותפים, שהם מעין תוכנית הכשרה העוסקת בנדל"ן שכל הזמן מתחדשת מתוך השטח, לצד מפגשי מאסטר-מיינד ונטוורקינג שתורמים מאוד להתפתחות העסקית בכל הקשור בתחום של נדל"ן להשקעה.

"שיתוף פעולה, קהילה, הגשמת חלומות… לא האמנתי שזה מה שקורה בנדל"ן", מספר אחד המשתתפים בקהילת יזמות בנדל"ן של פרויקט X. הזווית החדשנית והכל-כך אחרת שמביאים צוות פרויקט X לחבריו הופך באחת את עולם הנדל"ן מתחום אפור ודורסני – לעדין, מחבק ותומך, כזה שיש בו מקום להגשמה, לשייכות, לזהות, להצלחה.

להדרכה חינמית על יזמות בנדל"ן לחצו כאן!

בנדלן
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה