איך להיות יזם נדל"ן? – קודם כל תבין מי אתה

השאלה 'איך להיות יזם נדל"ן?' עולה בוודאי בקרב אנשים רבים שרוצים למצוא את המתכון שיאפשר להם להתקדם ולהרוויח בדרכים חדשות. יזמות בנדל"ן ידועה כאחת מהאפשרויות החדשות לפרוץ אל העולם הגדול ולקחת בו חלק שיקדם הן את המצב הכלכלי והן את המצב האישי, יפתח אפשרויות תעסוקה חדשות ויהווה התחלה של משהו חדש.

עבור רבים, קורס נדל"ן נתפס כדריסת הרגל הראשונה והמחייבת לתוך עולם הנדל"ן המקומי והבינלאומי, שהרי קורס נדל"ן שכזה יספק, בדרך-כלל, ידע מקצועי על עולם הנדל"ן ועל שיטות העבודה והמכירה המתאימות לו. עם זאת, בפרויקט X – המכשיר יזמי נדל"ן בשיטה ייחודית וחדשנית, המטרה מעט שונה: אצלם התפתחות אישית ויזמות הן שם המשחק והמטרה המרכזית היא קודם כל להתפתח, קודם כל להבין מי אתה.

שרשרת ערך נדל"ני

כאשר מדברים על ערכים, בדרך כלל נדל"ן הוא לא חלק מהמשוואה, אלא אם מדובר בערך כספי: עלויות, רווחים, כסף, איפה הכי כדאי לרכוש נדל"ן להשקעה ומתי – אלו השאלות שעליהן יענה קורס השקעות נדל"ן רגיל. כאשר מדברים על קורס יזמות, התמונה מעט משתנה ופותחת את הצוהר למושגים רחבים יותר כמו "ערכים".

בפרויקט X מאמינים שלכל אחד מגיע למצות את פסגת הפוטנציאל האישי שלו, הכוללת הגשמה וביטוי עצמי. כדי לכבוש את הפסגה יש צורך בעשייה, כזו שתעשה מתוך תחושת שליחות והגשמה עצמית, אך גם תהיה מלווה בכלים הנכונים ובעיקר בשותפים לדרך. 'שרשרת ערך נדל"ני' הוא למעשה המושג דרכו באים לידי ביטוי ערכים של הגשמה עצמית ושיתוף פעולה, זה לצד זה.

מי אתה? – כל התשובות במודל FAST

במסגרת קורס יזמות של פרויקט X, לומדים המשתתפים קודם כל להכיר את עצמם, על מנת שיוכלו לחבור לאחרים ויחד לאחד חוזקות ולהגיע לפסגות משותפות, גדולות וגבוהות יותר מאלו אליהן יכלו להגיע לבדם. מודל FAST שיצר צוות הפרויקט לאחר ניסיון רב שנים של עבודה עם יזמים, מבחין בין ארבעה טיפוסים:

Finder/Raiser: הוא מגייס האנשים והמשאבים. טיפוס מסוג זה הוא איש של אנשים, תקשורתי מאוד ויודע איך לפנות החוצה, ליצור קשרים ולרתום אחרים לצוות יזמי מניב. המגייס הוא שאפתן והישגי ובעל אינטליגנציה רגשית גבוהה, המאפשרת לו לתקשר עם סוגים שונים של אנשים בשפה שלהם ולהניע אותם לשיתוף פעולה, לטובת כולם. המגייס הוא למעשה גם מייסד, המחבר אנשים יחד לאורו של חזון משותף.

Analizer: הוא איש של מספרים ומחשבים, עם יכולת אדירה של איסוף נתונים וניתוח, שמאפשר להבין טוב יותר את הצוות, את התהליך ואת המידע איתו עובדים. טיפוס זה יידע לזהות גם כשלים ואזורים אפורים ברעיונות והזדמנויות ובכך לחסוך משאבים רבים על הוצאה של רעיונות לפועל.

Systemizer/Projector: הוא איש הניהול של הצוות, שיודע לקחת רעיונות וליצור מהם תהליכי פעולה ולנהל אותם בפועל לאורך הפרויקט. באמצעות הגדרת מערכת של כללי עבודה, יעדים, לוחות זמנים וניהול חכם, הוא יודע לייצר עשייה, למידה, שכלול והתאמה אישית, שמובילים לתוצאות.

Transformer: הוא איש המכירות של הצוות, מלא אנרגיה, הנמצא תמיד במרכז העניינים וממגנט אליו אנשים בעזרת חוש ההומור והקסם האישי שלו. הודות לחוזקות הללו, המאפשרות לו להבין לעומק הן את המצב והן את האנשים שסביבו, הוא יודע איך להפוך מכשולים להזדמנויות, למכור ולהרוויח כסף.

כבר זיהית את עצמך באחד מטיפוסי היזמים הללו?

איך להיות יזם נדל"ן מצליח? – למצוא את עצמך ולהתחבר!

כדי לענות על השאלה 'איך להיות יזם נדל"ן מצליח?', יש להתחיל בלמצוא את עצמך באחד מארבעת הטיפוסים שמגדיר המודל. לכל אחד חוזקות שונות ונתונים אחרים שיכולים להשפיע על דרכו האישית בתחום של יזמות בנדל"ן, אך בוודאות יש לו גם מה לתרום לאחרים על מנת להצליח. יחד, בשיתוף פעולה של עשייה יזמית, נרקם לו צוות מנצח שמתחיל במסגרת קורס יזמות של פרויקט X ומגיע לעולמות רחוקים, גבוהים ומצליחים.

אני מזמין אתכם להצטרף אלינו לחבילת היכרות שתיתן לכם מפגש אמיתי ומעמיק עם תחום הנדל"ן מרמת הבסיס ובניית התשתיות ועד להתנסות עם החומר המתקדם מתוך השטח. כל זה, באווירה משפחתית ויוקרתית ובהנהגתו של רוברט שמין וצוות ההדרכה הישראלי – לפרטים והצטרפות לחצו כאן.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה