באיזו עיר ניתן לקבל תשואה של 12% משכירות?

אם הגעת לכאן, ככול הנראה אתה משקיע בנדל"ן או מתעניין בהשקעות נדל"ן, בכל מקרה כדאי לך לקרוא עד הסוף, זה יכול להיות שווה לך הרבה מאוד כסף!
נדל"ן היא אחת מהאפשרויות היותר טובות ליצירת חופש כלכלי, לא סתם נחשבות השקעות בנדל"ן להשקעות היציבות והרוחיות בהיסטוריה.

אם השקעת בדירה בישראל או בדקת אפשרות השקעה בדירה בישראל אתה בוודאי יודע שהתשואות לרוב ינועו באיזור ה- 3%-5% תשואה, ניתן למצוא עסקאות עם תשואה גבוהה יותר אבל בשביל זה תצטרך להיכנס לתחום האפור (אפילו אפור כהה) של חלוקה/פיצול וכל מיני קומבינות אחרות.

לכן, זה די ברור שלא ניתן להשיג תשואה דו-ספרתית מדירה להשכרה בישראל ועדיין לא דיברנו על ההשקעה הנדרשת לרכישת דירה בישראל, נגיע גם לזה.

לעומת זאת בארה"ב ניתן יחסית בקלות להשיג תשואה דו-ספרתית על הכסף אם אתה מנהל את העסקה בעצמך (לא דרך חברה יזמית), זה לא אומר שאתה חייב להיות טייקון נדל"ן או משתתף קבוע בתוכנית הכרישים, כל מה שאתה צריך זה ידע ורצון להצליח.

בדיוק כמו חיים ודניאל (אב ובנו), לאחר שחיים רכש מספר דירות בישראל הוא החליט להשקיע מעבר לים ולקבל תשואה גבוהה יותר על הכסף שלו. הרכישה הראשונה שלהם היתה בית פרטי שעליו שילמו $40,225 (זו לא טעות, ככה זה בארצות הברית של אמריקה), את הבית שיפצו בעוד 4,000 דולר ועל הבית הזה הם מקבלים שכירות של 900 דולר.

רוצה לקבל גישה [ללא עלות] לשיטה שבעזרתה רכשו חיים ודניאל את הנכס שלהם?

הזן את השם והמייל שלך מטה ונשלח אליך הדרכת היכרות מקצועית [ללא עלות] על השיטה המוכחת לרכישת נכסים בארה"ב

חישובי התשואה שונים משמעותית בין ישראל לארצות הברית, בישראל רוב המשקיעים מחשבים רווח שנתי לפי הכנסה של 11 חודשי שכירות, בארצות הברית יש להוריד 40% הוצאות, כלומר רווח שנתי לפי חישוב של 7.2 חודשי שכירות בלבד (כן זה הרבה, אבל רגע בוא נראה מה נשאר ביד)

אז ההשקעה הכוללת של חיים ודניאל היתה $45,000 כולל עלויות הרכישה, כל חודש הם מקבלים $900 שכירות, אבל יש להם 40% הוצאות (כבר אני מפרט למה).
נוריד 40% מ-900 זה אומר שכל חודש נשאר להם רווח נקי של $540. אם נכפיל ב-12 חודשים נקבל רווח שנתי של $6,480. לסיום כדי לקבל את התשואה נחלק את הרווח השנתי בסך ההשקעה (6,480 חלקי 45,000) שזה יוצא 14.4% בשנה.

אבל רגע, בכותרת רשום 12% תשואה, מה קורה פה?
נכון, החלטתי להוריד קצת התשואה בכותרת כדי שזה יראה יותר אמיתי.
תאמת, בתור ישראלי חשדן (מודה באשמה) אני זוכר את עצמי לפני שהתחלתי להשקיע בנדל"ן בארה"ב, היתה לי דירה במודיעין שהיתה שווה בזמנו 2.25 מליון ש"ח והכניסה 5,000 ש"ח בחודש, תעשו את החשבון זה יוצא פחות מ-3% תשואה לשנה. אם מישהו היה אומר לי אז שהוא עושה 14.4% תשואה מבית בארה"ב היתי צוחק ולא מאמין לו. גם אחרי שרכשתי את הנכס הראשון שלי בקולומבוס, אוהיו אשר הניב 15% תשואה התקשתי להאמין.

אז למה מורידים 40% הוצאות בארה"ב?
10% הולכים לחברת ניהול, אנחנו לא נמצאים ליד הנכס ולכן לא יכולים לנהל אותו בעצמנו, מצד שני הדייר לא מתקשר אלינו שיש לו בעיות 🙂
10% נוספים הולכים ל-TAX (ארנונה), בארה"ב בעל הנכס משלם את הארנונה ולא הדייר.
10% נוספים הולכים לביטוח, הבית זו השקעה ואתם רוצים לבטח את ההשקעה שלכם.
10% נוספים הולכים להוצאות שונות, תיקונים, זמן שבו הבית לא מושכר וכו
הערה: בחלק מהמקרים ההוצאות יכולות להגיע גם ל-50% מסך ההכנסה.

NISIM
חיים ודניאל ניסים

אז איפה חיים ודניאל רכשו נכס שמניב להם 14.4% תשואה?
התשובה היא בפיטסבורג, פנסילבניה, מדובר בבית פרטי (סינגל פמילי) בשכונת מעמד פועלים, לא תרצו לגור בשכונה הזאת ככל הנראה, אבל זו גם לא שכונת פשע, שכונה של אנשים עובדים שרוצים פינה משלהם ולגדל את הילדים שלהם בשקט.

ישראלים מאוד אוהבים את השכונות האלה כי הן שילוב כמעט מושלם בין תשואה גבוהה ליציבות יחסית של הדיירים.
כ
מובן, שלפני שרוכשים נכס נדל"ן מעבר לים חשוב לוודא שאתם יודעים מה אתם עושים ושבעל מקצוע מנוסה מלווה אתכם בעסקאות הראשונות. 

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה

הדרכת נדל"ן בחינם!

הצעד הראשון שלכם בדרך
לחופש כלכלי אמיתי באמצעות נדל"ן