תוכנית ההכשרה של פרויקט X:להתפתח וללמוד עסקים באמצעות נדל"ן

תוכנית ההכשרה ליזמי נדל"ן של פרויקט X היא תוכנית מיוחדת, כזאת שלא מוצאים בכל מקום אחר. בתוכנית העוסקת בתחום של יזמות בנדל"ן לומדים המשתתפים תכנים המזכירים אמנם קורס נדל"ן מקיף הכולל את המידע הכי עדכני בשוק הנדל"ן ואת הדרך הכי טובה להצליח בו, אך בעיקר איך להיות יזם נדל"ן – כזה שעובד מבפנים, שיוצר את הקשרים הנכונים, משתייך לקהילת יזמים ענפה ויודע איך ליזום עוד ועוד פרויקטים מוצלחים ומניבים.

אז איך בעצם יכול כל אדם – איש שיווק, מהנדסת, מורה, אשת עסקים, מטפל בתנועה ועוד, לצלול לעולם הנדל"ן ולרכוש את כל הכישורים הנכונים כדי להצליח? רוב האנשים יחפשו קורס נדל"ן שבו מלמדים את החוקים והכללים על נדל"ן להשקעה ועל עולם הנדל"ן בכלל, אולי קורס נדלן אחר ידגיש דווקא את כללי השיווק הנכונים, אבל מה שאתם בעצם מחפשים היא תוכנית הכשרה ייחודית המשלבת קורס יזמות, שבה התהליך האישי שאתם עוברים והיוזמה האישית המתגלה לאורך הדרך – הם גולת הכותרת.

אז מה עומד מאחורי תוכנית ההכשרה הייחודית של פרויקט X

מאחורי תוכנית ההכשרה של פרויקט X, הכוללת בתוכה קורס יזמות ייחודי, עומדת התפיסה שבכל אחד חבוי יזם. המשמעות של "להיות יזם", היא להפיק פעולות בעלות ערך בעיני עצמך וגם בעיני אחרים, המוכנים לפעול יחד כצוות. למעשה, כל אדם יכול להיות יזם היוצר ערך, באמצעות גילוי החוזקות שלו ושיתוף פעולה עם אחרים, בעלי חוזקות אחרות וחזון משותף. ברגע שאדם מבין את הערך שלו, קל לו יותר למצוא שותפים עסקיים וליצור פרויקט יזמי מניב.

בפרויקט X מאמינים כי לכל אדם קיימים מספר משאבים העומדים לרשותו, אותם הם מכנים: MAST – Mission, Abilities, System & Team.

Mission – שליחות: ה'למה' שבגללו כל אדם בוחר לפעול, הנתינה לאחרים שמובילה לתחושה של משמעות, הדבר הייחודי שכל אחד מביא איתו לעולם ונותן לו ערך, שמבעיר בו את התשוקה ליצור שינוי ולהשפיע.

Abilities – יכולות: כל המשאבים והמיומנויות שהאדם צובר במהלך חייו וכעת ניתנת להם ההזדמנות לבוא לידי ביטוי באופן שיאפשר לו למנף ולממש אותם, תוך כדי שיתוף פעולה עם אחרים, לכדי פרויקט יזמי מצליח. בכל אדם טמונים המשאבים האלה, כך שלמעשה אף אחד לא מגיע לתחום הנדל"ן ומתחיל מאפס.

SYSTEMSave Your Self Time Energy & Money: לרשותו של כל אחד עומדים שלושת המשאבים: זמן, אנרגיה וכסף, והוא אחראי לפתח, למנף ולנהל אותם כך שישמשו אותו בתהליך ההתפתחות האישית והגשמת המטרות שהציב לעצמו.

Team – צוות מנצח: זמן, אנרגיה וכסף הם משאבים שקיימים אמנם עבור כל אדם, אך יכולים להתעצם ולגדול הודות לעבודת צוות משותפת. שליחות, הכרת היכולות והמשאבים, שיטה טובה וצוות – הם הדרך הבטוחה להצלחה.

איך להיות יזם נדל"ן או איך להפוך את הכישרון שלכם לחיים של משמעות בשלושה שלבים

כששואלים את צוות פרויקט X איך להיות יזם נדל"ן – יש להם תשובה ברורה: תוכנית הכשרה חדשנית הכוללת קורס יזמות בנדל"ן עם פרקטיקה מעשית ייחודית בת שלושה שלבים!

From Purpose to Project

בבסיס הלימוד המעשי של תוכנית ההכשרה ליזמות בנדל"ן מבית פרויקט X עומד תוצר מוצלח ומוכח. ממש כמו שנהוג בחברות סטארט-אפ, במהלך הקורס נבנה אב טיפוס ראשוני בדמות פרויקט לימודי-מעשי הכולל ליווי אישי על-ידי מנטור מנוסה מצוות הפרויקט, מערכת לימוד מקצועית ויצירת קבוצת עבודה המורכבת משיתופי פעולה פוריים. אב טיפוס זה, הוא למעשה הבניה מעשית של תשתית הפעילות העתידית של המשתתפים בתוכנית ההכשרה, שכבר בסופה ייהנו מתוצאה רווחית.

From Project to Profitable business

בשלב זה, אב הטיפוס שנבנה במהלך התוכנית רוקם עור וגידים והופך לעסק נדל"ני רווחי. והנוסחה היא פשוטה: הקהילה העסקית המעצימה שנבנתה לאורך התוכנית ממשיכה לשרת את חבריה גם כעת, יחד עם התכנים המקצועיים שכל הזמן מתעדכנים, ובעזרת ליווי אישי מקצועי – וכך נרקמת עוד עסקה מוצלחת. אט אט, מתפתח האדם שמאחורי העסק ומשתקף למציאות המעשית שבחוץ.

From Profitable business to Significant life

תוכנית ההכשרה, שהתחילה כמו קורס השקעות נדל"ן מן המניין והפכה מהר מאוד למוצר ייחודי ואחר מכל קורס נדל"ן שהכרתם, מגיעה לשלב הסופי כאשר המשתתפים מסגלים חיים בעלי משמעות והופכים למשקיעים משפיעים. שהרי, כל מי שהגיע להשתתף בתוכנית ההכשרה וביקש ללמוד את רזי עולם הנדל"ן ולהפיק מהם רווח כספי, חלם בעצם על הגשמה גדולה ועמוקה אף יותר: לתרום, להשפיע, להציל עולם – כל אחד בתחומו. בשלב זה, היכולת של המשתתפים להשקיע בעצמם ובמערכות היחסים בחייהם מתעצמת והופכת ליכולת לפתח מערכות יחסים מניבות בעולם העסקים, כאלה שיש בהן השפעה והגשמה.

פרויקט X היא חברה שמחברת בין אנשים, שבמקרה גם מלמדת נדל"ן. החברה, שרואה אנשים, רואה בעצם את הפוטנציאל הענק שהם נושאים איתם. עם הכלי המנצח של עולם הנדל"ן והידע המקצועי הכי עדכני, הם מציעים תוכנית הכשרה ייחודית שאיננה קורס יזמות רגיל – אלא הרבה מעבר, שסוללת את הדרך הבטוחה להתפתח, להתחבר, להרוויח בגדול.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה