10 חוקים לשיווק במדיה חברתית

מינוף של שיווק באמצעות תוכן ומדיה חברתית יכול לעזור לך להגדיל את קהל הלקוחות שלך באופן משמעותי. אבל התחלה ללא כל ניסיון יכולה להיות מורכבת ומאתגרת. זה חיוני שתבין את היסודות של שיווק במדיה החברתית.

הנה 10 חוקים שיעזרו לך לבנות את זה נכון:

1. חוק ההקשבה

כדי להצליח בשיווק במדיה חברתית נדרשת ממך יותר יכולת הקשבה ופחות דיבורים. קרא את התוכן שמיועד לקהל שלך, השתתף בדיונים ותלמד מה חשוב להם. רק אז תוכל ליצור תוכן שיעזור להם באמת ולא יכביד או יעמיס עליהם.

2. חוק המיקוד

עדיף שתתמחה במשהו אחד מאשר תהיה כלבוינק שמבין קצת מכל דבר. למדיה חברתית ממוקדת מאוד ואסטרטגיית שיווק תוכן שנועדו לבנות מותג חזק יש סיכוי טוב יותר להצליח מאשר אסטרטגיה רחבה מאוד שמנסה להיות הכל להרבה מאוד אנשים.

3. חוק האיכות

איכות עדיפה על כמות. עדיף שיהיו לך 1,000 עוקבים שקראו, שיתפו והגיבו על התוכן שלך עם קהלים משלהם מאשר 10,000 עוקבים שנעלמים או לא מגיבים בכלל.

4. חוק הסבלנות

הצלחה במדיה חברתית ותוכן שיווקי לא מתרחשת בין לילה. נכון שזה נראה שיש סיפורי הצלחה שהתרחשו ברגע, אבל זה רק נראה. סביר להניח שתצטרך להתחייב לאורך זמן כדי להשיג תוצאות.

5. חוק הקומבינציה (הרכבת חלקים)

אם אתה מפרסם תוכן איכותי וטוב ואתה עובד כדי לבנות את קהל האון ליין שלך כך שגם יהיה איכותי, הם ישתפו את מה שאתה תפרסם עם הקהל שלהם בפייסבוק, לינקדאין, טוויטר וגם בבלוג האישי שלהם.
השיתופים והדיונים שמתרחשים כתוצאה מתוכן איכותי שאתה מעלה אתה גם מקבל נקודות טובות במנועי החיפוש של גוגל לפי מילות חיפוש. זה בפני עצמו מגדיל את החשיפה שלך לקהל חדש.

6. חוק ההשפעה

תשקיע זמן למצוא בעלי השפעה באינטרנט בשוק שלך ושיש להם קהלים איכותיים שצפויים להתעניין במוצרים ובשירותים שלך. התחבר איתם ועבוד איתם כדי לבנות קשרים.
אם הם ידעו עליך ויראו שהתוכן שלך אכן איכותי, הם עשויים לחלוק אותו עם העוקבים שלהם וזה יכול לשים אותך בפני קהל חדש לגמרי.

7. חוק הערך

אם אתה מבלה את כל זמנך ברשת החברתית באופן ישיר לקידום המוצרים והשירותים שלך, אנשים יפסיקו להקשיב לך. עליך להוסיף ערך לשיחה. התמקד פחות בהמרות ותשקיע יותר ביצירת תוכן מדהים ופיתוח קשרים עם משפיעים. עם הזמן, אנשים אלה יהפכו זרז חזק עבור שיווק מפה לאוזן עבור העסק שלך.

8. חוק ההתייחסות

כמו שלא תתעלם ממישהו שפונה אליך אישית אל תתעלם ממי שפונה אליך או כותב און ליין. בניית קשרים היא אחד החלקים החשובים ביותר של הצלחה בשיווק במדיה חברתית, כך שכדאי תמיד לנסות ולהכיר את האנשים שמגיעים אליך.

9. חוק הנגישות

אל תפרסם את התוכן שלך ותיעלם. תישאר ותהיה זמין לקהל שלך. זה אומר שאתה צריך לפרסם תוכן באופן עקבי להשתתף בשיחות. עוקבים באינטרנט יכולים להיות הפכפכים והם לא יהססו להחליף אותך אם אתה נעלם לתקופות ארוכות או לא מגיב.

10. חוק ההדדיות

אתה לא יכול לצפות מאחרים לשתף את התוכן שלך ולדבר עליך אם אתה לא עושה את אותו הדבר עבורם. לכן, חלק מהזמן שאתה משקיע במדיה חברתית צריך להיות ממוקד בשיתוף ודיבור על תוכן שפורסם על ידי אחרים.

המאמר תורגם מאנגלית על ידי נועה ענתבי פינטו.
לקריאת המאמר לחצו כאן

אם אהבתם את המאמר נשמח שתשתפו.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה