תגידו… העסק שלכם מאפשר לכם את ה-Lifestyle שרציתם לעצמכם?

אני יודעת שמי שכאן, זה שקורא את השורות האלו, כנראה מה שמעסיק אותו זו היכולת לאפשר לעצמו איכות חיים של נוחות, של חוויות משודרגות.שהיית רוצה ליצור לעצמך ביטחון כלכלי שיאפשר לך לנהל שיגרה טובה.

אני כבר יודעת שהעולם הגדול הוא אופציה ממשית עבורך. אני גם יודעת שהשקעות בנדל"ן הן אופציה רלוונטית עבורך, בזמן שאחרים מפחדים לעשות את הצעד… ולמידה והתפתחות הם מיומנויות שאצלך בשימוש יום-יומי, כדי ליצור לעצמך את הצעד הבא.

אני אפילו מנחשת שגם לדעתך הדבר שצריך להשקיע בו הוא אנחנו עצמנו והתודעה שלנו – כי זה הכלי הכי עוצמתי שיש לנו.

איך אני יודעת? כי כולנו מאותו ה"איזור" ולכולנו יש את הצורך הבסיסי הזה!

וכשאני שואלת את עצמי בשביל מה אני עושה את כל מה שאני עושה, התשובה הכי כנה שאני יכולה לתת לעצמי היא: כי אני רוצה ליהנות כאן ועכשיו, ליצור לעצמי חיים מלאי סיפורים מרתקים, חופש בחירה ולהרגיש שאני מסוגלת ליצור כל מה שבא לי.

מה דעתך? מדבר אליך?

אם אנחנו מאותו ה"זן" אז אני רוצה לשתף אותך בסיפור אישי.

לפני כחודש נסענו רונן גפני ואני, לאמסטרדם להעביר סדנה לחברה ישראלית בינלאומית. היה מהמם! גם התכנים וגם הנסיעה.

וכמובן שעל הדרך לקחנו עוד יום וחצי פשוט ליהנות מהעיר. לספוג את האווירה. לאפשר לעצמנו לעצור רגע ולחשוב על העסק והחיים מזווית קצת שונה. משוחררת. קסומה ומבושמת אפשר לומר…

כי אתם יודעים יש רגעים בחיים שאתה מאפשר לעצמך לעלות לגבהים חדשים רק לכמה שעות וזה נתפס כאילו עשינו עבודת תודעה של נצח. ופתאום נופלת לך התובנה וההבנה וגם כמה החלטות חדשות.

ובאחד הערבים פשוט העזנו לדמיין שככה אנחנו יכולים להעביר את רוב זמן העשייה שלנו.
העזנו לחשוב קצת יותר גדול ממה שהרשנו לעצמנו עד לאותו הרגע.
ופתאום הבנו שכנראה כל בעל עסק היה חושב כמונו – רוצה שהעסק שלו יוכל לתמוך ברמת החיים שהיה רוצה לעצמו.

ואז באה ההבנה שהדבר היחיד שצריך לעשות בשביל שזה יקרה זה פשוט להחליט שזה יקרה.

אבל לפעמים כעצמאיים אנחנו לא מרשים לעצמנו לחשוב מספיק בגדול… לפעמים גם נראה לנו שלאנשים שכירים הרבה יותר קל ונוח
מכיוון שהארגון שלהם דואג להם לסדנאות ותכנים וגם לנסיעות לחול…ונראה לנו שעבורנו העצמאיים, עדיין לא הגיע הזמן והרגע או המספר הנכון בחשבון הבנק… בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות שיתמכו ב"לייף-סטייל" שאנחנו רוצים לעצמנו.

וגם אם המצב ממש בסדר, והעסק כבר התייצב, עדיין אנחנו לא משחררים מספיק…

למה? כי יש לנו סיפורים ממש נהדרים ל: "למה לא, ולא עכשיו, ולא צריך, ואפשר למשוך עוד קצת, ובדיוק עכשיו אני צריך לשדרג את…"

ולדעתי זה חוסר אחריות לחשוב ככה… מכיוון שאם כבר בחרנו לצאת לעצמאות, ועכשיו אנחנו גם המנכ"ל, גם מנהל המכירות, מנהל השיווק וגם מנהלת הרווחה, אנחנו מחויבים לדאוג לעצמנו לתנאי ההעסקה הטובים ביותר. לבנות לעצמנו מסלול שיכשיר אותנו, יטפח את הידע שלנו, יחדד את המיומנויות שלנו, יחזק את הנפש שלנו – וכל זה בשביל שנוכל לקצור את הפירות והתוצרים של העסק שלנו – כאן ועכשיו.

או שאולי… עדיין לא פגשתם את הסדנה שלנו, זאת שתעיף אתכם לרמה הבאה של היכולת שלכם. כזאת שאם היה לכם בוס לבקש ממנו  – זו בדיוק הסדנה שהייתם מבקשים לעצמכם.

אז יש לי חדשות בשבילכם! ארגנו לכם הזדמנות ואפשרות כזאת!

אתם יכולים לבקש מהבוס (מעצמכם) ולהחליט כבר עכשיו לרשום את עצמכם ל-3 ימים של סדנה שמיועדת לבעלי עסקים ישראלים (הסדנה בעברית), עם תכנים מעיפים, ידע חדיש, פסק זמן מהמרוץ, שדרוג תודעה וגם נטוורקינג איכותי ועוד בסטייל… כי זה עומד להתקיים במלון הבוטיק הכי מהמם שמצאנו באמסטרדם.

בסדנה נדבר על איך מקימים עסק שתומך בלייף סטייל שלכם – כמובן!!!  על מודל ההתפתחות העסקית, כיפוף זמן, חדשנות ויצירתיות, בניית מותג מנצח, יהיו גם נגיעות של אימון תודעתי ומשחק את המשחק פרשביז.

כל הפרטים נמצאים כאן בקישור או בלחיצה על התמונה
שם גם ממתין לכם סרטון שימחיש לכם בדיוק את האווירה שבה נבלה 3 ימים מלאים.

12

כנסו לקישור ותשאירו לנו פרטים. בואו נדבר על זה.

יום קסום!
רויטל פיזנטי

 

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה