החוויה משנת החיים שלי

בחצי השנה האחרונה משהו השתנה אצלי. זה התחיל מההבנה שאני לא מצליחה להתקדם בכיוונים שבחרתי – אם זה בנדל"ן בארה"ב, אם בהקמת של עסק נוסף שהשקעתי בו חודשים ארוכים. הבנתי שמשהו בי חוסם את ההתקדמות שלי, שיש שם פחד, שיש מחסומים ומעצורים.

למרות שתחום ההתפתחות והתודעה היה די זר לי, למרות שאני לא אדם מאמין או רוחני, כשמנטורית עסקית מוכרת בתחום האוטומציה של השיווק באינטרנט, קרן כהן, שחררה לעולם בחינם "ערכה לקידום רווחה כלכלית והאצת הצלחה עסקית", החלטתי לתת לזה צ'אנס. משהו באישה הזו שבאה מהתחום העסקי חיבר אותי דוקא אליה והתמסרתי לתהליך.

בעבודה שעשיתי עם הטכניקה הפשוטה שהיא מלמדת, מצאתי מענה להרבה מהאתגרים היומיומיים בחיים שלי. זו טכניקה שמבוססת על תורה עתיקה מהוואי שכבר מוכרת ומופצת בישראל ובעולם מזה שנים עם השם המצחיק "הואופונופונו". אבל פתאום קמה מישהי שמחברת אותה תכלס לעסקים ומסבירה את הרעיון שעומד מאחוריה בצורה כל כך בהירה, הגיונית ומובנת, שנותנת תשובות גם לסקפטים רציונליים כמוני. לאט לאט החלו המשפטים הפשוטים של ה-הואופונופונו להפוך לחלק משגרת היומיום שלי, לא רק במה שקשור לתחומי עיסוקיי המקצועיים אלא בכל תחום בחיים: בריאות, עבודה, משפחה, כסף, בתחום הרגשי, בתקשורת עם אנשים. והתוצאות לא מאחרות לבוא, אצלי ואצל חברות נוספות.

בתוך הרעש והעומס של החיים היומיומיים במשפחה עם 3 ילדים, הצלחתי למצוא שקט ורוגע לא אופייניים לי, וכל חוויית החיים בבית השתנתה. יש פחות כעס ומתח עם הילדים, יותר הומור, ועוצמה יותר גבוהה של אהבה ושמחה.

גם המתחים והפחדים בכל מה שקשור לכסף התמוססו והתחלתי להרגיש יותר זרימה ויותר שפע. אחד המשפטים שאני הכי אוהבת מתוך הערכה שהזכרתי ומשננת לעצמי הרבה הוא: "את חיה בתוך השפע, והשפע הוא בתוכך." תכל'ס! כשחושבים ככה, וחיים ככה, ומתמקדים ביש, פתאום ה"יש" גדל ומתחיל לזרום יותר ויותר ממנו.

גם בתחום הבריאות אני חווה שינויים משמעותיים, וקיבלתי כלים לטפל בי ובבני המשפחה הקרובים. הכלים הם אמנם תודעתיים, אבל התוצאות בשטח הן פיזיות לגמרי…

אפשר לשמוע עוד סיפורים ושיתופים בסמינר שמתקיים בשבוע הבא, 28.12.2016, במכון מופ"ת בתל אביב. זה יוצא בחנוכה, זמן מתאים לנסים, וזמן מצוין להצטייד בכלים חדשים לשנת 2017.

אם אתם מגיעים – תבואו להגיד שלום! אני זמינה לשאלות גם באימייל [email protected] וגם בטלפון: 052-6150992.

שיהיה חג שמח ושנת 2017 מצוינת!

10486219_10153207229968497_2516449307863818641_n

אלה בירן
בוגרת מחזור 9, פרוג'קט X

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה
new

"מחוזקות לרווחים"

עכשיו תורך- לעשות כסף ממי שאתה