מתי היתה הפעם האחרונה שבחרת בעצמך?

במהלך החודשים האחרונים אני נתקלת יותר ויותר בתגובות סקפטיות ובחוסר אמון גדול של אנשים בנושא היכולת של אנשים להצליח בנדל"ן. כתבתי על זה פוסט השבוע בדף הפייסבוק לי והיה חשוב לי לשתף גם אתכם.

"עוד כמה דקות יתחיל וובינר של רוברט שמין עם תלמידי קבוצה 15 של פרויקט איקס. אנחנו הולכים לדבר על איך להגיש הצעות לרכישה בצורה נכונה, מה חשוב לדעת ולשאול ועוד דברים חשובים.

אנשים מדהימים נמצאים בקבוצה הזו ובקהילת פרויקט איקס בכלל, אנשים ששינו את סגנון החיים שלהם, שעושים עסקאות נדל״ן מוצלחות עבורם ועבור אחרים.

חלקם כבר עזבו את העבודה כדי להתעסק בעסק הזה, חלקם ממשיכים להיות שכירים תוך כדי השקעות נדל״ן וחלקם בוחרים שלא לעסוק בזה באופן מלא. זכות הבחירה ?

ואז אני נתקלת במשפטים כמו ״רק אידיוטים משלמים לכנס״ או ״אין דבר כזה להצליח בנדל״ן״ או ״אתם מוליכים שולל אנשים״… ומודה שכל פעם מחדש קשה לי לשמוע את זה.

פעם אחת בשבילי כי אני יודעת מה זה פרויקט איקס, מה זה עושה לאנשים ויותר מזה, יודעת איזו אמת יש בלבם של כל מי שנמצא במערכת הזו.

ובפעם השנייה, בשביל כל אותם אלו שלא מאמינים שזה אפשרי, שיוצרים לעצמם תקרת זכוכית, שאולי נפגעו בעבר מההזדמנויות שנקרו בדרכם ושהביאו אולי לנפילה עסקית ואולי לחובות כספיים. עצוב לי בשביל אלו שחושבים שכולם מנסים לעבוד עליהם.

ואין כאן שום ביקורת או התנשאות. אני מבינה שלא לכולם זה מתאים. אני יודעת שאנשים עוברים תהליכים וחוויות מעצבות את מציאות חיינו.

אבל אני לא מצליחה להבין. כשאנחנו נפגעים במערכת יחסים אנחנו לא מפסיקים לחפש אחר זוגיות. כשאנחנו חולים אנחנו לא מפסיקים להאמין שנהיה בריאים. כשאנחנו מפוטרים ממקום עבודה אנחנו ממשיכים להציע את עצמנו במקומות עבודה חדשים.

אז למה רוב האנשים לא נותנים לעצמם הזדמנות שנייה, שלישית או רביעית בעסקים? למה כסף הוא כל כך רצוי לאנשים ובו זמנית הם בורחים ממנו כמו מאש?

אני לא אומרת להיכנס בעיניים עצומות להרפתקאות. אני גם לא אומרת להאמין לכל מילה. לא! תבדקו, תשאלו, תחקרו וקבלו החלטה מהמקום שמתאים לכם.

הייתי שם. בשיעורים בדמות הזדמנות. בהתחייבויות כספיות. בתודעה שלא מכירה את המילה שפע אלא יותר קרובה לאוצר המילים שמכיר הישרדות.

ואז אני רואה שוב את הספר של רוברט שמין, אחד הספרים ששינו את חיי, ויודעת שאפשר להיות אידיוט בקטע הכי טוב שיש!"

אני מזמינה אתכם להגיע לכנס שיתקיים עם רוברט שמין ב-20/09 במלון "הרודס". אתם תוכלו לפגוש שם את אורית נחתומי גורדון, ארז בניסטי וגילעד פולק, שלושת השותפים שמנהלים את הפעילות הזו של רוברט שמין בארץ ובעולם. תוכלו לפגוש את רות גיאת, מנהלת קשרי משקיעים ותלמידת פרויקט איקס, רועי מעודי, מנהל ההדרכה ובוגר פרויקט איקס. תוכלו כמובן לפגוש טריינרים נוספים שהם כולם בוגרי התוכנית ומשקיעים כעצמם בנדל"ן וגם את יועצי הלימודים שלנו.

לפרטים והרשמה לכנס לחצו כאן>>>

אם אתם חברי מועדון, אני מזכירה לכם שיש גם מפגש נטוורקינג עם רוברט שמין ללא עלות ובהרשמה מראש המיועד עבורכם בלבד. אם אתם לא בטוחים איך נרשמים, תשלחו לי מייל [email protected] ואני אעזור לכם.

נועה
DSC00772

נועה ענתבי-פינטו, מנהלת רוברט שמין בישראל.
אשת נדל״ן ויזמית. יועצת להתפתחות אישית, יצירת מציאות רצויה
ובעלת "הקסם – לחיות בתדר חיובי".

עוסקת בתחום השיווק ומדיה חברתית, כותבת, מראיינת וצלמת.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה