חזון, שיטה וצוות בעולם הנדל"ן – איך זה עובד?

לפני כמעט ארבע שנים, כאשר החלטנו לעלות לאוויר עם המגזין עלו שאלות כגון:
– מי יהיו הקוראים של המגזין? האם לפנות לאנשי הרוח או אנשי החומר? שניהם?
– במה להתמקד? התפתחות אישית? עסקים? יזמות? נדל"ן?
– איך להעביר את המסר של רוברט שמין שמדבר על יזמות תוך כדי הגשמת ייעוד, הנאה ורווחים?

רוברט מדבר המון על חשיבות של חזון, שיטה ובניית צוות לאור החזון.

מהו חזון?

חזון הוא תוצאה של חלומות בפעולה, תמונה של עתיד חיובי שנותנת לנו את המה והלמה את הכיוון אליו אנחנו הולכים ויחד עם צוות משתפים פעולה להביא את החזון למציאות.

מהו החזון של רוברט שמין?

החזון הוא לאפשר לכל אדם להבין מהו הייעוד שלו, כלומר מהו השירות אותו הוא בא לתת לעולם ובאמצעות שילוב השירות שלו עם כלי הנדל"ן להגיע למצב של חופש אישי וכלכלי כלומר: לעשות את מה שהוא טוב בו, אוהב לעשות אותו, יש לו תשוקה אליו ובזמן שהוא רוצה לעשות אותו תוך כדי הנאה ורווחים.

photo by pexels


אתם מוזמנים לפגוש את רוברט שמין ב-16.3>>>

איך עושים את זה? איך מגשימים את הייעוד שלי בנדל"ן?

כאן אני אגע בתשובות שעלו לנו לצוות כששאלנו את השאלה: "מי יהיו הקוראים של המגזין?"

התשובה הייתה: "כל מי שיש לו תשוקה פנימית לעשות משהו בעל ערך עבור אחרים תוך כדי הנאה ורווחים" ואז זיהינו שיש כמה סוגי אנשים שיכולים להנות מקריירה בנדל"ן, אגב לא צריך להיות טובים בכול. זה אפשרי להשתייך לסוג אחד בלבד בשביל להצליח.

אנחנו מזמינים אותך למצוא את עצמך שם:

  • אנשים שטובים עם אנשים: היכולת לנהל מערכת יחסים היא היא היכולת ב-ה' הידיעה שתאפשר לאדם להפוך ליזם נדל"ן מצליח, כי בסוף הסיפור הוא אנשים.
    ליצור את הקשר הנכון עם האנשים הנכונים ובאמצעות מערכת יחסים איתם להיחשף להזדמנויות הטובות ביותר של נכסים מתחת למחיר השוק ולמשקיעים שמעוניינים להשקיע בנכסים במחיר טוב ועם תשואה גבוה. היכולת להקשיב, להבין צורך ותת לו מענה תאפשר לאנשים שטובים עם אנשים להצליח בנדל"ן בענק.
  • אנשים שטובים עם מספרים: היכולת לנתח מהר ומדויק מספרים מאפשרת ניתוח מהיר של הזדמנות, דבר שהוא קריטי וחשוב בקבלת החלטה מהירה לרכישה/השקעה/מכירה של נכס נדל"ן. אנשים שטובים עם מספרים ידעו לשאול את השאלות הנכונות על מנת לקבל את הנתונים להבנה עם ההזדמנות היא דיל או לא דיל לפני שהם מעמיקים את בחינת הנכס.
    היכולת להבין מהר מהו שווי הנכס וכמה אפשר למכור אותו ועלויות שיפוץ תאפשר לאנשים שטובים עם מספרים להצליח בגדול בנדל"ן.
  • אנשים שטובים עם מחשבים: היכולת לחפש מידע באינטרנט, לבנות דפי נחיתה, לנהל תפוצה ולשלוט באתרים המספקים מידע בנדל"ן מאפשרת למצוא הזדמנויות ונכסים פוטנציאלים ולאגור דטה-בייס של נכסים ומשקיעים ולבנות עסק נדל"ני המבוסס על טכנולוגיה ושיווק באינטרנט.
    היכולת להתעסק במהירות בפן הטכני תאפשר לאנשים שטובים עם מחשבים להצליח ביותר בנדל"ן.
  • אנשים שטובים עם חיבורים: היכולת לזהות צרכים ומענה לצרכים מאפשר ליצור חיבורים מהירים בין אנשים שחייבים למכור לבין אנשים שמעוניינים להשקיע ובכך לבנות עסק נדל"ני מבוסס חיבורים. היכלת לחבר בין אנשים במהירות מאפשרת לאנשים שטובים עם חיבורים לייצר מכירות מהירות של נכסים ולהצליח מאוד בנדל"ן.

מצאתם את עצמכם? בוודאי שמתם לב שלנדל"ן יש פנים רבות. מהו השילוב המנצח ביותר?

חשבתם נכון: שיתופי פעולה ובניית צוות…

דמיינו לעצמכם קבוצה של אנשים עם חזון משותף של הגשמת ייעוד עם כלי הנדל"ן תוך כדי הנאה ורווחים פועלים יחד להגשמת החזון וכל אחד עושה את מה שהוא טוב בו:

אחד מביא נכסים באמצעות מערכות יחסים, אחר מנתח את המספרים על מנת להבין אם זה דיל או לא דיל, נוסף מעלה דף נחיתה ומשווק את הנכס באינטרנט ועוד אחד שמחבר את הנכס לקהילות משקיעים קיימות ובסוף כולם נהנים ומחלקים מרווחי המכירה.

נשמע חלומי? זוהי השגרה של התלמידים של רוברט בפרויקט היוקרטי PROJECT X

זה אפשרי כאשר יש:

חזון (חופש אישי וכלכלי תוך כדי הגשמת ייעוד הנאה ורווחים ביזמות ונדל"ן)
שיטה (למשל השיטה של רוברט לעשיית נדל"ן)
וצוות (למשל תלמידים שלומדים יחד את השיטה של רוברט לאור חזון משותף- פרויקט איקס)

אפשר גם להצליח, גם להגשים, גם ליהנות וגם להרוויח!

אני מזמין אתכם לבוא ולפגוש אותנו ב-16.3 בכנס של רוברט שמין.
בואו ללמוד, להכיר, לשתף ולהגדיל את מערכות היחסים שלכם ושיתופי הפעולה.

באהבה,
גילעד


נשמח לפגוש אתכם בכנס עם רוברט שמין>>>

polak

גילעד פולק

מייסד ומנכ"ל אודיו-דידאקט AudioDidact – Self Development & Influance, המפיצה הבינלאומית של רוברט שמין ושל מנטורים נוספים באמצעות יצירת פלטפורמות תוכן של התפתחות אישית והשפעה לטובת עולם אמפטי ומשגשג. נשוי באושר לשני ואב לשתי בנות נהר ותואם. יזם, מוסיקאי , שוחר התפתחות אישית ועסקית, עוזר לאנשים להגשים את הייעוד שלהם תוך כדי הנאה ורווחיות.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה