ינואר 2016 – דבר העורכת

היי חברים, מה שלומכם?

האם סיימתם עם רשימת היעדים והמטרות לשנת 2016? האם התחלתם בביצוע?

למה אני שואלת? כי אני מניחה שרובכם, בדיוק כמוני, כבר רשמו הכל, אולי אפילו יצרתם לוח חזון נוסף לחיזוק, ויחד עם זאת אני תוהה אם השארתם מקום לבלת"מים. כן, מקום בתוך הרשימה שלכם, כמה קווים פתוחים כדי להוסיף כמה יעדים שלא חשבתם עליהם אז ויעלו תוך כדי החודש או בכלל במהלך השנה.

ואם אתם מרשים לי, אני רוצה להוסיף לכם אתגר קטן לחודש הזה 🙂 תודה.

אבל לפני כן, סיפור קטן. לפני כחודש בעלי, שהוא צלם מוכשר (ביותר!), צילם אותי כמה תמונות כדי לחמם את המצלמה לקראת צילום סטודיו שאישה יקרה קיבלה במתנה. אז אחרי כמה תמונות מחייכות, אמרתי לו שאני רוצה לנסות פרצוף אחר, אני רוצה לנסות פרצוף עצוב.

בחיי שניסיתי… אך זו היתה התוצאה… לא ממש הצלחתי! שמתם לב שאפילו שהפה כאילו עצוב, העיניים מחייכות?
DSC08950

חשבתי וניסיתי להבין למה לא יוצא לי משהו אחר חוץ מחיוך בתמונות… ואז הבנתי. כי זה מה שסיגלתי לעצמי. כי זה ב-DNA שלי.
בחרתי לחיות בשמחה ואני מתרגלת אותה מדי יום. ונכון שיש מדי פעם עצב או קושי, אבל הוא לא נשאר לאורך זמן כי אני לא מאפשרת לו. ולא כי אני לא יודעת להתמודד עם עצב אלא מהסיבה הפשוטה שבאנו לעולם הזה לזרוח, לשמוח. לא באנו לחיות כאן בעצב ובסבל.

נכון שאנחנו מוצאים את עצמנו בחיים בכל מיני נקודות על ציר הזמן ורובנו אומרים "החיים הובילו אותי.." או "החיים סידרו לי…"… ובכן, קחו אחריות על עצמכם ותובילו את החיים שלכם. לא הם צריכים להוביל אתכם. וכשאתם נותנים לזה לקרות, אל תופתעו אם יקרו דברים שאתם לא ממש רוצים בחייכם.

אז הנה האתגר הקטן לחודש הזה: להכריז על חודש ינואר כחודש של שמחה. את השנה הזו התחלנו לא כל כך טוב, ואנשים עדיין מרגישים חשש בעקבות הפיגוע שהיה בתל אביב, אך אני אומרת: בואו ניקח את המסרים החזקים לחיים שהשאירו אחריהם אלון ושימי ז"ל, בואו נפיץ חיוך ושמחה לכל אחד שאנו פוגשים, בואו נבחר גם כשעצוב לשאוף להגיע בחזרה לאור, למקום הנעים והשמח כי זו המטרה לשמה הגענו לעולם הזה (בין היתר).

איך אמר רבי נחמן מברסלב? "אין דבר משחרר יותר מן השמחה, היא מוציאה לחפשי את מוחך ומשרה עליו שלווה."

ולפני סיום, כמה מילים למצטרפים החדשים למחזור 13 של פרוג'קט איקס. אני כל הזמן אומרת "חכו ותראו. אתם לא יודעים איזה קסמים אתם הולכים לעשות בחייכם". שמחה ומברכת על הצטרפותכם לקהילה, שהולכת וגדלה, למשפחת פרוג'קט איקס!

ספרו לי איך הולך עם אתגר השמחה שלכם ותפיצו אותו הלאה!
בואו נעשה עוד אנשים מחייכים 🙂

שיהיה לכולנו סופשבוע נפלא,
נועה
_IM_3065 (3)
נועה ענתבי-פינטו, מנהלת רוברט שמין בישראל.
יועצת להתפתחות אישית, יצירת מציאות רצויה ובעלת "הקסם – לחיות בתדר חיובי".
עוסקת בליווי אינטואיטיבי וסדנאות חשיבה חיובית כדי ״להעביר את זה הלאה״. אשת נדל״ן ויזמית.
עוסקת בתחום השיווק ומדיה חברתית, כותבת, מראיינת וצלמת.

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה