זה פועל יוצא מאורח החיים המודרני אבל זו לא גזירה משמים!

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בסיפור אישי.

לפני חודש נסעתי לניחום אבלים ונפגשתי עם זוג ידידים טובים. בשלב כלשהו השיחה נסבה על בריאות. תוך כדי השיחה שאלתי את ידידי אם הוא מקפיד על התזונה שלו ונוטל תוספי תזונה כלשהם.

הוא אמר לי בצורה נחרצת, שהוא בריא לגמרי והוא לא צריך כלום!
לפני כ 10 ימים, התקשרתי לאשתו. שאלתי לשלומם והיא ענתה לי בקול שבור שבעלה מאושפז בבית חולים. לשאלתי מה קרה, היא סיפרה לי שיומיים קודם לכן תקפו אותו כאבי בטן עזים, הבהילו אותו באמבולנס לבית חולים ובבדיקות גילו שיש לו סרטן במעי הגס עם גרורות מפושטות. הוא מתאושש מניתוח של כריתת חלק מהמעי הגס.

(אם ברגע זה אתם שואלים את עצמכם למה הוא לא עשה בדיקות לגילוי סרטן המעי הגס, אז הוא כן. הוא עשה את כל הבדיקות עפ"י המלצות משרד הבריאות).

הסיפור הזה לא נותן לי מנוח.  אני יודעת שמסתובבים בינינו אנשים רבים שחושבים שהם בריאים, בעוד שבגופם מתפתחים גידולים סרטניים במשך שנים.

לכולנו יש גידולים סרטניים בגוף, שנוצרים בתהליך הטבעי של ייצור תאים חדשים וסילוק תאים פגועים ומתים. זה תהליך טבעי שהגוף יודע להתמודד אתו.

כולם יודעים שהגוף שלנו יודע לרפא את עצמו אבל, למרבה הצער, אורח החיים התובעני שלנו והעובדה שאנחנו חיים בסביבה מזוהמת ברעלים שונים ומשונים, משבשים את התהליכים הטבעיים של הגוף שלנו והגוף יוצא מאיזון.

הפרת האיזון הזו היא תחילתן של מחלות כרוניות רבות וקשות.

זה פועל יוצא מאורח החיים המודרני אבל זו לא גזירה משמים!

אם אתם בריאים ורוצים לשמור על בריאותכם כדי להיות בריאים גם בעוד 10-20-30 שנה, צפו בהרצאתו  של ד"ר קולין קמפבל, חוקר מאוניברסיטת קורנל בארה"ב, האיש שזכה לעיטורים רבים ופרסם למעלה מ 300 עבודות מדעיות במהלך 40 שנות מחקר, על הקשר בין תזונה ובריאות.

אם גם אתם רוצים להיות בריאים לתמיד
הכנתי לכם מפת דרכים שתוביל אתכם לשם
לקבלת המפה לחצו כאן

מאחלת לכם באהבה
שפע מכל טוב ובריאות טובה.
טליה מצפון

טליה

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה