הנוסחא למשכנתא רווחית עבורכם!

בשנה האחרונה ריביות המשכנתא עלו בצורה משמעותית ולכן ההחזר החודשי ביחס למשכנתאות שנלקחו לפני מספר חודשים גדל. כתוצאה מכך, רוכשים רבים כיום מעדיפים להקטין את ההחזר החודשי, דבר שכרוך כמובן בפריסת שנים גדולה יותר או בבחירת תמהיל משכנתא אחר שלא בהכרח משרת את הצרכים שלכם.

כדי ליצור משכנתא טובה שלא תתנפח ותגרום לכם לשלם כפול לבנק במהלך השנים, עליכם לבדוק כמה תשלמו עבור ההלוואה בסוף התקופה. את העלות הכוללת לבנק ניתן לבדוק על ידי לוח הסילוקין של המשכנתא, זהו לוח המציג את התשלומים לאורך השנים עד סוף התקופה וסכימה שלו תציג לכם את העלות הכוללת של המשכנתא.

כך תוכלו למעשה לדעת כמה תשלמו לבנק עבור כל שקל שלקחתם.

הנוסחא לתמהיל נכון ואופטימאלי היא כזו שעל כל 100 אלף שקלים שאתם לוקחים במשכנתא, ההחזר החודשי יהיה בין 550-600 ₪, למשל על משכנתא של מיליון ₪ ההחזר החודשי במשכנתא מצוינת יעמוד על כ- 5,700 ₪ וכך נוצר מצב שעל כל שקל שאתם לוקחים תחזירו 1.39 ₪ לבנק.

העלות הכוללת של ההלוואה נקבעת עפ"י החלוקה למסלולי המשכנתא, ריביות, הצמדה למדד המחירים, טווח השנים וריביות. באמצעות הכלי הזה תדעו להעריך אם המשכנתא שלכם רווחית לכם או לבנק!

לפני שאתם ניגשים לבנק להתחיל מכרז ריביות ישנם מספר פרמטרים שכדאי להכיר, בדיוק בשביל זה הכנו מדריך וידאו במתנה! המדריך כולל 3 שיעורי וידאו בה תגלו כיצד לבצע מכרז ריביות אפקטיבי בין הבנקים ולהשיג את הריביות הטובות ביותר!
להורדה מיידית וללא עלות לחצו כאן!

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה