המוסיקאי המחונן שפיתח את נוסחת ההתעשרות

ממוסיקאי מחונן הפך עוז קורן לאחד  המנטורים המובילים והמבוקשים בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית.

קורן הצליח לצאת לפנסיה עוד לפני גיל 31, לכבוש את העולם – מעל 80 חופשות ב6 השנים האחרונות!
וליהנות מחופש כלכלי כתוצאה מריבוי מקורות הכנסה פאסיביים שהצליח לייצר לעצמו במרוצת השנים.

בשנים האחרונות ממלא קורן אולמות שלמים, אליהם מגיעים אנשים הצמאים לשדרג את מצבם הפיננסי,
ומגיעים כדי ללמוד ולהבין כיצד יכולה "נוסחת ההתעשרות" המסתורית שפיתח עוז לעזור להם לייצר תוצאות
טובות יותר בחשבון הבנק.
 

זה לא סוד שהמחייה במדינת ישראל כלל לא פשוטה… יוקר המחייה ממשיך לטפס משנה לשנה, וכדי להצליח להתקיים בכבוד,
רוב האנשים במדינה נדרשים לעבוד מסביב לשעון.

מדד ה OECD אכן מחזק את הטענה, שהמחייה בישראל אינה פשוטה, בכך שהציב את ישראל לצד טורקיה ודרום קוריאה, בתור אחת המדינות עם כמות שעות העבודה הגבוהה ביותר בממוצע לאדם!

גם עבור קורן הצעיר הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה כלל, בתחילת דרכו נלחם מספר שנים ביוקר המחייה המאתגר.

"בבית לימדו אותי שעליי ללמוד טוב ולקבל ציונים טובים כדי שאוכל לזכות בעבודה טובה שתעניק לי ביטחון" מספר קורן. "דאגתי להיות תלמיד חרוץ בבית הספר, והשקעתי שעות רבות בלמידה ואימון בתחום המוסיקה אותו אהבתי כל כך. קיבלתי מספר מלגות והתחלתי ללמוד באוניברסיטה בארה"ב.

כשחזרתי לארץ מעוטר בשני תארים וחשבתי שעכשיו הכל יסתדר.  גיליתי שטעיתי בגדול ומהר מאוד מצאתי עצמי מתזז במספר עבודות במקביל כדי לשרוד את החודש.

התפנית בחיי הגיעה כאשר הגיע לידיי הספר "אבא עשיר אבא עני" של רוברט קיוסאקי, שגילה לי לראשונה שיש דרך אחרת מלבד זמן=כסף. בשנים שלאחר מכן קראתי אינספור ספרים על השקעות, התפתחות אישית, השכלה פיננסית, האזנתי למאות דיסקים ונסעתי לאירועים חיים של המנטורים הפיננסים הטובים בעולם, ובגיל 31 סופסוף הצלחתי לפטר את הבוס ולצאת לעצמאות כלכלית!"

בשנת 2012 קורן עשה מהלך שהקפיץ קדימה את כל תעשיית ההתפתחות האישית בישראל, כאשר הצליח להביא לישראל את המנטור האגדי מהסרט והספר "הסוד" בוב פרוקטור, שהגיע לארץ כדי לתת מהידע היקר מפז בו הוא מחזיק.

oz and bob

בעקבות ההצלחה של אירוע "מדע ההתעשרות" אותו העביר פרוקטור בישראל, הפכו עוז ובוב לשותפים עסקיים כאשר קורן נחשב לנציג הרשמי של בוב פרוקטור בישראל.

קורן מחזיק באידיאולוגיה שונה ומרעננת לגביי התחום הפיננסי. צורת המחשבה שלו הובילה אותו לייצר תוצאות פיננסיות מרשימות ביותר עבור עצמו, ובנוסף עזרה להמוניי אנשים בישראל לייצר פריצת דרך פיננסית אמיתית.

"המצב הפיננסי בישראל לא פשוט עבור חלק גדול מהאנשים במדינה שמתקשים ונאבקים ביוקר המחייה. העולם השתנה והיום כדי להשיג ביטחון כלכלי אמיתי צריך הרבה יותר ממקום עבודה טוב בחברה מובילה. היום אין דבר כזה "עבודה בטוחה". העולם דינמי מאוד, ההתפתחות הטכנולוגית מביאה עמה המון שינויים וחברות גדולות מכריזות על פיטורים לעתים תכופות.

כדי לייצר ביטחון פיננסי אמיתי על כל אחד ואחת מאתנו לייצר לעצמו ריבוי מקורות הכנסה פאסיביים ממספר מקורות שונים ומגוונים, כך שבעת שינוי כלשהו ובאם חלילה מקור הכנסה אחד נפגע, יש רשת ביטחון שמגנה על חשבון הבנק שלנו, כיוון ששאר מקורות ההכנסה שבנינו ממשיכים להזרים הכנסות"

בשנים האחרונות ממשיך עוז להוביל ביד רמה את תעשיית ההתפתחות האישית וההשכלה הפיננסית ומלמד מאות רבות של אנשים את "נוסחת ההתעשרות" שעוזרת להם לשפר את מצבם הפיננסי.

"יכול להיות שחלק מהאנשים יחליטו ש"נוסחת ההתעשרות" זה שם מפוצץ מידי, אך בכל הזדמנות אני מפציר כי לא מדובר בדרך להתעשרות מהירה, או בכסף קל, כי אין דבר כזה כסף קל!

נוסחת ההתעשרות היא נוסחה מתמטית המורכבת ממספר חלקים: תשתית מנטאלית / השכלה פיננסית / הזדמנויות.

כאשר לומדים את שלושת החלקים, מכפילים אותם בפעולה מאסיבית ומיישמים את הכלים אותם אנחנו מלמדים בחיי היומיום, ניתן לקבל תוצאות מרשימות ביותר בתחום הפיננסי.

כמובן שמדובר בתהליך שמצריך השקעת זמן מאמץ ואנרגיה, אך התוצאות שוות את ההשקעה ללא כל צל של ספק.

peleg elkalay-9390

התלמידים שלנו מקבלים יחס אישי וכלים פרקטיים שעוזרים להם להתקדם בתהליך, כאשר במהלך הלימודים אנו עוזרים להם לבנות תשתית מנטאלית עוצמתית, שתתמוך בהצלחה הפיננסית שלהם.

בנוסף אנו עוברים איתם על תזרים המזומנים שלהם ומלמדים אותם איך לנהל את ההוצאות השוטפות שלהם בצורה יעילה, וכיצד יוכלו להגדיל את ההכנסה ממקום העבודה שלהם בצורה משמעותית.

בחלק האחרון של התהליך אני מציג בפניי התלמידים "מניפת הזדמנויות עסקיות" שכוללת את ההזדמנויות הטובות ביותר בארץ ובעולם ליצירת מקור הכנסה נוסף במקביל לעבודה הרגילה שלהם.

"נוסחת ההתעשרות" יכולה לעזור בצורה משמעותית ולחולל פלאים עבור כל אותם האנשים שבאמת מחויבים להצלחה הפיננסית שלהם ומוכנים להשקיע מעצמם כדי לגרום להצלחה להגיע!"

כדי להנגיש את התכנים שלו לקהל גדול הרבה יותר, העלה השבוע עוז סדרת סרטונים חינמית שתסביר לכם מהי "נוסחה התעשרות" ואיך גם אתם יכולים לשדרג את מצבכם הפיננסי כבר עכשיו!

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה