האם אתם יודעים במה תלויה הבריאות שלכם?

היום אני רוצה לגלות לכם 3 סודות.

הסוד הראשוןאנחנו, בני האדם לא באמת מזדקנים, אנחנו לא באמת חולים. התאים בגופנו הם אלה שחולים, הם אלה שמזדקנים ומתים. כל איבר ואיבר בגופינו מורכב מתאים ומבנה התאים מותאם פיזיולוגית לתפקוד הייחודי של אותו איבר.

תאים בריאים ומתפקדים היטב, יבטיחו לכם איברים בריאים ומתפקדים היטב. אם כל איבר ואיבר בגופכם יתפקד בצורה מיטבית, תנחשו מה יקרה? אתם תהיו בריאים!

הבריאות שלנו תלויה בבריאות של תאי הגוף שלנו.

הגוף שלנו מורכב מטריליונים של תאים. לכל תא יש אורך חיים ידוע מראש, בסיומו התא מת ובמקומו נוצר תא חדש. זהו תהליך בריא שמתרחש בגופינו כל הזמן.

הסוד השני: בורא עולם ברא אותנו לפני שהוא ברא את קופת חולים ואת הסופרמרקטים והוא התכוון שנהיה בריאים. מטרת הבריאה היא להיטיב עם הברואים.

וַיִּטַּע יְהוָה אֱלֹהִים, גַּן-בְּעֵדֶן–מִקֶּדֶם; וַיָּשֶׂם שָׁם, אֶת-הָאָדָם אֲשֶׁר יָצָר.  ט וַיַּצְמַח יְהוָה אֱלֹהִים, מִן-הָאֲדָמָה, כָּל-עֵץ נֶחְמָד לְמַרְאֶה, וְטוֹב לְמַאֲכָל….. וַיִּקַּח יְהוָה אֱלֹהִים, אֶת-הָאָדָם; וַיַּנִּחֵהוּ בְגַן-עֵדֶן, לְעָבְדָהּ וּלְשָׁמְרָהּ.  טז וַיְצַו יְהוָה אֱלֹהִים, עַל-הָאָדָם לֵאמֹר:  מִכֹּל עֵץ-הַגָּן, אָכֹל תֹּאכֵל." (בראשית פרק ב')

אם לא מסתדר לכם עם "ה' אלהים" שימו שם את "הבריאה" או "הטבע". נועדנו לאכול כל מה שגדל באדמה ועל העצים. כדי לשמור על הבריאות של תאי הגוף שלנו אנחנו צריכים להזין אותם ברכיבי תזונה שמקורם בפירות, ירקות, קטניות ודגנים. תאי הגוף שלנו לא יכולים להתקיים על רכיבים שמקורם בתעשיית המזון והכימיקלים.

קבלנו גן עדן, גורשנו ממנו וקלקלנו אותו. בעולם המודרני אנשים מרבים לצרוך אוכל מתועש וחיים בסביבה מורעלת. תאי הגוף שלנו לא מקבלים את רכיבי התזונה הדרושים לבריאותם ותפקודם התקין והתוצאה הבלתי נמנעת היא, שפע של מחלות כרוניות-ניווניות: מחלות לב, מחלות מעיים, מחלות כליה, מחלות של מערכת העצבים וסרטן.

זוכרים שכל אחד מהאיברים האלה בנוי מתאים? אם התאים לא מקבלים רכיבי תזונה איכותיים, הם נפגעים ותאים שמשתכפלים כשהם פגועים, גורמים להזדקנות מוקדמת ולמחלות.

התהליך הזה לא קורה ביום אחד, הוא קורה במשך שנים רבות, לכן המחלות של העולם המודרני נקראות מחלות ניווניות. זהו תהליך מתמשך של הרס תאים ופגיעה באיברים,  תהליך שנמשך שנים עד אשר ברגע מסוים כמות התאים הפגועים היא כל כך גדולה שתפקוד האיבר קורס ומופיעה מחלה.

אם נפגעו תאים של כלי הדם יכול להופיע התקף לב או אירוע מוחי, אם במשך השנים נפגעו תאים של מערכת העצבים יכול להופיע אלצהיימר או טרשת נפוצה ואם נפגעו התאים בעין, יופיע ניוון מקולרי שיוביל להחלשות הראיה ועיוורון. עכשיו יש לנו שם ואנחנו הופכים להיות חולי לב/כליות/כבד/סרטן . אלה הן מחלות כרוניות-ניווניות.

הרפואה המערבית לא יודעת לרפא מחלות כרוניות-ניווניות. היא מטפלת בסימפטומים שלהן, היא יודעת להקל עליהם בעזרת תרופות כימיות, אבל תאי הגוף שלנו לא יודעים להתמודד עם תרופות.  הרפואה המערבית יכולה להאריך את חיי החולים, תוחלת החיים שלהם מתארכת אבל הם חווים איכות חיים עלובה.

קוראים יקרים, עכשיו, כשהבנתם שזה לא אנחנו שחולים אלא תאי הגוף שלנו הם אלה שחולים, אני יכולה לגלות לכם את הסוד השלישי: אפשר לרפא את כל המחלות הכרוניות-הניווניות !!! הדרך היחידה לרפא מחלה כרונית-ניוונית היא ע"י ריפוי התאים. אם נתחיל לצרוך מזון איכותי שמכיל את כל רכיבי התזונה הדרושים לתא, התא יתאושש ויתרפא. ככל שיותר תאים יתרפאו ויחזרו לתפקוד תקין, הסימפטומים ייעלמו, הגוף יחזור לאיזון ואנחנו נהיה בריאים.

לסיכום:

הבריאות של גופנו תלויה בבריאות התאים שלנו.
תאי הגוף שלנו מקבלים  את רכיבי התזונה הייעודיים להם מהמזון שאנחנו אוכלים.
המפתח לבריאות מיטבית נמצא בהבנה של התזונה התאית.
רפואת העתיד היא הרפואה התזונתית – רפואה שמונעת מחלות ומרפאה אותן באמצעות תזונה.

אם גם אתם רוצים להיות בריאים לתמיד הכנתי לכם מפת דרכים שתוביל אתכם לשם
לקבלת המפה לחצו כאן

EXO – נוגדי החמצון העוצמתיים שישמרו עליך מפני הזדקנות מהירה

טליה

מאחלת לכם באהבה
שפע מכל טוב ובריאות טובה.

טליה מצפון, מורה לחיים
ומאמנת לשפע של בריאות

בריאות היא לא עניין של מזל היא עניין של בחירה

 

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה