אנרגיה שלילית ואיך להיפטר ממנה? / JENETTA HAIM

אנרגיה שלילית מקיפה אותנו לעיתים קרובות וזה תלוי בנו אם אנחנו מאפשרים לה להגיע אלינו או אם אנחנו מעיפים אותה הלאה הלאה. רק היום קיבלתי טלפון מאישה שאמרה לי שהיא לא מצאה אף אחד שיסייע לה לצאת מהאנרגיה השלילית שהיא הרגישה סביבה. היא צילצלה ללא מעט מדיומים ומרפאים והיא אמרה שאף אחד לא יכול לעזור לה. היא דיברה על תדרים וצ'אקרות שנחסמו, ובתוך שניות ידעתי שאנחנו מדברים את אותה שפה. במשך זמן-מה היתה הגברת הזאת שקועה בתבנית ישנה שהרסה את חייה. ארבע-עשרה שנים, למעשה. זזו היתה תחושה של דברים שהולכים ומשתפים אבל אז חזרה אחורה לאותה נקודה.

יחד עם זאת, יש דרכים רבות לשנות את האנרגיה סביבך אם יש לך את הכלים הנכונים. יש אנשים שאינם מאמינים כי האנרגיה היא הליבה שבה צריך לטפל כאשר הדברים משתבשים. הם מנסים להשתמש ב'פלסטרים' או פתרון על ידי תיקון האכילה שלהם, התעמלות, מערכות יחסים, עבודה וכו'. חלקם הולכים ממודל אחד למשנהו מחפש תרופה. כל זה נהדר – בתנאי שאתה גם מרפא את האנרגיה השלילית הבסיסית. אם לא, אז הבעיה תחזור. אולי לא במשך שנים, אבל האיום של הדפוס הבסיסי עדיין יהיה שם.

אם אתה מרגיש באנרגיה שלילית שמקיפה אותך, כדאי שתשאל את עצמך מה אתה שולח החוצה ומה אתה מושך אליך? רוב הסיכויים שאלו דברים שליליים. דומה מושך דומה. זה יוצר מעגל מכושף, ולכן אנשים אומרים שצריך להישאר חיוביים ולהיות בעלי אמונה (ולא מדובר באמונה דתית). עם זאת, זה יכול להיות מאוד קשה לביצוע אם אתה מרגיש בדאון, תקוע ולכוד.

אנרגיה שלילית יכולה להיות כל כך טבועה בדפוס שלך; אתה נעשה כל כך רגיל אליה עד כדי כך שאתה אפילו לא יודע שהיא שם. לעתים קרובות, אני מקבל אנשים שהם כל עסוקים ובמתחים שהם בכלל לא מבינים שהם במצב הזה כבר שנים. הם תקועים בשגרה של העומס ובלי כיף, רבים עם קרובי משפחה וחברים, חווים טרחה עם הילדים … וכשאני אומר להם שהם תקועים, הם מגיבים: "אלה החיים". אבל זה לא צריך להיות כך; זו תמיד הבחירה שלנו. הבעיה היא שהאנשים אלה תקועים באנרגיה השלילית שלהם ועבורם זה המצב הפך להיות מציאות החיים שלהם.

mindset-743165_1280

האנרגיה השלילית חודרת לאמונות התת-מודע שלך וצובעת את העולם שלך. עד כדי כך שלפעמים אתה מאמין ששום דבר לא ילך לך. אם אתה מרגיש כך, אתה צריך להיות כן עם עצמך, לשאול את עצמך שאלות ולהבין איך ולמה אתה יוצר את המצב הזה.

האם אתה מתלונן הרבה? כמה אתה מדבר על דברים חיוביים? האם אתה קורא את השליליות ברשת או שאתה מחפש דברים חיוביים שירימו אותך? האם אתה מבקר אחרים? ואם כן, באיזו תדירות? האם אתה שוכב ער בלילה ודואג או מרגיש אשם בדברים? האם אתה מאמין שאתה קשה עם אנשים? האם אתה קורבן והאם אנשים תמיד טועים מולך? כמה אתה מוקיר תודה על הדברים הטובים בחיים שיש לך, והאם אתה מתרגל הוקרות תודה מדי יום?

אם אתה מרגיש כמו קורבן ולא יכול למצוא בלבך דברים להוקיר עליהם תודה, אז חלק גדול מהשליליות מגיע ממך. כל השאלות הנ"ל קשורות בדרך כלשהי לאזור הנוחות לך ומחלישות את הכוח שלך. זה לא קל להודות שאתה מייצר בעצמך חלק מהאנרגיה השלילית שלך, אבל זה צעד בכיוון הנכון כדי לתקן את זה. נדרש אומץ ל לקבל את העובדה שאתה אחראי על החיים שלך ומה שקורה בהם, להודות בכך וגם לקחת אחריות על התפקיד שלך.

עכשיו זה הזמן להתחיל לשים את האנרגיה השלילית בצד ולקחת צעדים חיוביים לתוך העתיד שלך. עכשיו זה הזמן לפנות לעזרה, לפגוש מטפל או מאמן או מישהו שעבודתו היא טיפולים טנרגטיים שיכולים לגרום לך מוטיבציה ולהזיז עצמך בכיוון חיובי כלפי חזון חדש עבור החיים שלך.

כבר עשית את הדברים הראשונים הדרושים כדי להתקדם. אם ענית על השאלות הנ"ל בראש שלך' הודית בעצמך כי חלק מהאנרגיה השלילית שמקיפה אותך היא באחריותך. זו התחלה מדהימה. עכשיו יש לך את הכוח להתמודד עם זה. אז תתחיל לתרגל קצת טיפול קוגניטיבי על ידי התבוננות איך אתה יכול לשנות את החשיבה שלך משלילית לחיובית. לתפוס את עצמך בנקודות שליליות ולשנות את דפוס המחשבה שלך לתוצאה חיובית. במקום להיכנס לראיון עבודה תוהה, "האם הם יאהבו אותי?", להפוך את המנטרה שלך, "אני מושלם עבור עבודה זו ואני אראה להם איך." זה יהיה מיד לשנות את נקודת המבט שלך ויגרום לך לחשוב באופן חיובי.

המציאות השלילית שלך בעבר היא תבנית שנוצרה  וניתנת לשינוי. קבל עזרה כיצד ליצור ערכת כלים כדי לשנות זאת. תפגוש מטפל קוגניטיבי, תלמד מדיטציה, הצטרף לקבוצה רוחנית, תעבוד עם הילר, נקה את הצ'אקרות שלך, התפלל, דמיין את החיובי ולמד להפגין זאת. כל מי שיכול ללמד אותך כלים חדשים איך להיות עצמאי ואחראי על המחשבות והרגשות שלך יכול לעזור לך לנקות את האנרגיה השלילית משם. אז אתה תוכל בקלות להדוף גם את האנרגיה השלילית של אחרים.

אז קדימה! טאטא את האנרגיה השלילית מחוץ לדלת והמשך קדימה עם כוח כלפי המטרות והחלומות שלך.

תורגם על ידי נועה ענתבי פינטו
לקריאת המאמר באנגלית לחצו כאן

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
גלילה למעלה